بسوی ظهور

مهدویت و آخرالزمان از منظر ادیان ابراهیمی

بسوی ظهور

مهدویت و آخرالزمان از منظر ادیان ابراهیمی

بسوی ظهور

امیرالمومنین (ع): «هرکس در ذلّت فراگیری دانش، ساعتی صبر نکند، در ذلّت جهل، تا ابد، باقی خواهد ماند.»

بشارت های امام خمینی درباره ظهور

شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۰۴ ب.ظ

مگر حضرت بقیةالله به من خلاف میفرماید؟! شاه باید برود.

مرحوم حجت الاسلام سید محمد کوثری (ره)( روضه خوان مراسم های امام خمینی) نقل مینماید:

یک روز من در منزل آقای آیت الله فاضل لنکرانی، از استادان حوزه علمیه قم بودم. و یکی از فضلای مشهد آنجا بودند.

.

 ایشان به نقل از یکی از دوستانشان نقل کردند که در نجف اشرف در خدمت امام بودیم و صحبت از ایران به میان آمد.

 

من گفتم این چه فرمایشهایی است که در مورد بیرون کردن شاه از ایران میفرمایید؟ یک مستأجر را نمیشود از خانه بیرون کرد، آن وقت شما میخواهید شاه را از مملکت بیرون کنید؟ امام سکوت کردند. من فکر کردم شاید عرض مرا نشنیده اند. سخنم را تکرار کردم.


امام برآشفتند و فرمودند: فلانی چه میگویی؟ مگر حضرت بقیةالله صلوات الله علیه به من (نستجیربالله) خلاف میفرماید؟! شاه باید برود.

برای اطلاع بیشترمراجعه کنید: فصلنامه انتظار ، ش14، ص5

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۸

نظرات  (۲)

۰۸ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۰ سعید پارسا ارسنجانی
بسیار زیبا بود
انشا الله موفق باشید
انشا الله که از یاران امام زمان علیه السلام باشید(گرچه فرمودید سخت است.)
پاسخ:
سلامت و پایدار باشید
مسجد کوفه خیمه ی تفسیر ت رو ببینم ان شا الله
۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۰۹ سعید پارسا ارسنجانی
منظورتون خیمه تفسیر من هست یا خیمه تفسیر امام زمان؟
من حوصله ندارم تا مسجد کوفه برم
حال ندارم
همون مسجد وکیل هم بتونیم بریم ما  را بس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">